piątek, 29 listopada 2013

Choinka i wieniec DIY z zamotki - jak zrobić ozdoby na święta.

Witajcie.
Dzisiaj krótko i na temat :)
Wymyśliłam dla Was sposób na oryginalną choinkę za parę groszy.
Czas jaki potrzebujemy na jej zrobienie to około 1,5 godziny.


Potrzebujemy:
-włóczki
-złote koraliki
-papier
-klej na gorąco
Złote koraliki nawlekamy na jeden wybrany kolor włóczki.Podczas zaplatania co jakiś czas jeden koralik podciągamy do góry i wplatamy.
W ten sposób nasza choinka będzie posiadała male złote bombki.

Trzema nitkami naraz wyplatamy na palcach "warkocz".Zmodyfikowałam trochę podstawową metodę,żeby otrzymać grubszy i bardziej puszysty splot.
Zamiast pojedynczego okrążenia między palcami,robimy dwa.
W ten sposób mamy na palcach 9 nitek na raz.Z palców ściągamy 6 nitem od dołu i znów zawijami dwa razy.

Tak w kółko.
Metoda podstawowa do nauczenia klik.

Stożek zrobiłam z szarego papieru, do którego później klejem na gorąco przymocowywałam warkocz.

Na zdjęciach powinno być wszystko widać :)














Choinka diy zapleciona na palcach

Jak zrobić choinkę ze sznurka

Tą samo metodą powstał wieniec na drzwi.
Klejem na gorąco montowałam zamotkę na styropianowej oponce.
Serduszko jest z Pepco, całość zawieszona na satynowej wstążce.



Do mojej choinki dokupiłam ledowe lampki na baterie.
Teraz wieczorem całość prezentuje się super.


Do satynowych wstążek przywiązałam różne dekoracje i też powiesiłam na oknie :)
Wszystko biało - złote z dodatkiem fioletu :)



Zrobiłam też choinkę z makaronu "muszelki"
Do papierowego stożka klejem na gorąco montowałam makaron, całość spryskałam sprayem.





Taatam i gotowe :)
Jak Wam się podoba ??




2 komentarze:

  1. Świetna jest :) też miałam taką zrobić, ale zabrakło mi wełnianej zamotki na styropianową formę, a wystarczyło zrobić stożek z papieru :)

    OdpowiedzUsuń