środa, 21 sierpnia 2013

RIIKI TIIKI KORALIKI- zbiór prostych pomysłów DIY na wykonanie biżuterii z koralików


Ten post miałam już dawno przygotowany,publikuje go dziś, bo od jutra będę miała dużo moich nowości do pokazania.:)
Pomysłów na wykonanie biżuterii z koralików jest multum, ja wybrałam te, które sama jako amator w tej dziedzinie potrafiłabym wykonać :)

Minął tydzień publikowania postów z serii " DIY"  na moim blogu.
Dziękuję wszystkim za miłe słowa , bardzo się cieszę, ,że posty się podobają.
Jak macie temat, na który chcielibyście,żebym napisała post, napiszcie do mnie ja chętnie coś wymyślę. 





Jak zrobić bransoletkę z koralików.


Jak zrobić bransoletkę z koralików


wisiorek z serduszkiem z koralików.


Jak zrobić kolczyki z koralików.



Jak zrobić kolczyki z koralików.


pierścionek z koralików.

ważka z koralików

Bransoletka z koralików

Naszyjnik z koralików diy

Bransoletka diy z koralików.


Bransoletka diy z koralikami.

Kwiat z koralików.


Naszyjnik z koralików.


Kolczyki z koralików.

Bransoletka diy z perełek

Jak zrobić bransoletkę z koralików.

Jak zrobić cieniowane kolczyki z koralików diy.

Kolczyki kulki z koralików.


1 komentarz:

  1. O.o super, że wrzucasz, przyda się podczas robienia jakiś upominków. Śliczności niektóre z tych ozdób:)

    OdpowiedzUsuń