piątek, 23 sierpnia 2013

NOWOŚCI OD BABY PRZY KOŚCI :)

Witajcie kochani. 

Mam bardzo pracowity tydzień,gdyż tylko do jutra mam aparat i muszę wszystko ,co sobie zaplanowałam ogarnąć do tego czasu...

Mój się zepsuł na amen :( może dostane nowy od Mikołaja :)

 Za to w sobotę czeka mnie (mam nadzieje) super impreza,a mianowicie Wieczór Panieński.

Sasasasa same baby :) 

12 sztuk :) 

 Z tej okazji zrobiłam nam śmieszne kokardy do włosów,a koleżanka kupiła wszystkim takie same koszulki. 



Jak Wam się podobają?

Kokardki znanej Myszki na wieczór Panieński.



Kokardy na wieczór panieński.


Kokardy diy 

Kokardy znanj Miki :)



Gdy już miałam gotowe kokardy, to pracowałam nad nowościami :)
Proste kokardki do włosów wydawały mi się fajnym dodatkiem dla małej dziewczynki,więc zrobiłam takie :)

 Pozowała moja Lena cale 90 sekund :)

Mają pastelowe kolory i pasują do wszystkiego.


Spinki do włosów z kokardkami diy.



Wpadło też sporo nowych opasek dla niemowląt i małych dzieci.



Opaski dla niemowląt.



No i w końcu zrobiłam duże satynowe kokardy, o których już dość długo myślałam,chciałam ,żeby przypominały te od znanej Myszki :)

Kokardy satynowe do włosów diy.

Pamiętacie o konkursie??

Wszystkie te nowości są do wygrania, a został już tylko tydzień do rozstrzygnięcia :)

Tu można się zapisać KLIK





3 komentarze: