czwartek, 29 sierpnia 2013

10 dziecięcych fryzur na każdą okazję.


Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka fryzur które robię mojej Lenie.
Według mnie jak się je poćwiczy, to nie są takie trudne ,na jakie wyglądają:)

1.Tą fryzurę wykonuje się przy użyciu specjalnej "igrły " jak ja to nazywam ,ale można i bez:)
Wydzielamy na głowie cztery prostokąty związujemy gumką. Następnie gumkę trochę opuszczamy, robimy małą dziurkę we włosach i przewijamy nasz kucyk przez nią.
Proste, a efekt bardzo fajny :)


Jak zrobić fryzurę małej dziewczynce.


2. Zawijańce, fajnie gdy je na koniec czymś ozdobimy.

Fryzura dziecięca.


3.To jest moja ulubiona fryzura,zrobienie jej trwa 3 sekundy.
To francuz dobierany tylko z góry.



4.Koszyczek.

Jak zrobić koszyczek z włosów.


5.Kok - moja rada: dla małej dziewczynki potnij jej małą skarpetę :)

Jak zrobić kok.

6. Modyfikacja pierwszej fryzury.

Fryzura dziecięca.


7. Przeplataniec.

Fryzura dziecięca.


8. Kwiaty z włosów-cała sztuka polega na dobrym przypięciu włosów wsuwkami.


Fryzura dziecięca.


9. Francuz dopierany pod spód, a nie tradycyjnie na wierzch.


Fryzura dziecięca.


1 komentarz: