czwartek, 20 czerwca 2013

robimy ozdoby z ćwiekami:)

Tak naprawdę do zrobienia jakiejkolwiek ozdoby czy to opaski, broszki czy gumki do włosów potrzebujemy oczywiście niezawodny klej na gorąco.Do tego skrawki materiałów,filc , ćwieki ,koraliki itd...
Przydadzą się również rożne bazy do tworzenia biżuterii: zapięcia do broszek czy podstawy pierścionków.
Ja kupuje na allegro bo jest szybko i tanio, nie muszę nigdzie jeździć.

Dzisiaj przyszła paczka w której było 20 podstaw do pierścionków 30 zapięć do broszek, 30 par klipsów i rożne rodzaje ćwieków i za wszystko zapłaciłam 30 zł więc drogie to nie jest.
Gorzej z pistoletem .Ja swój pierwszy kupiłam za 20 zł po tygodniu wylądował u sąsiada za płotem.
Lepiej zainwestować trochę na początek, żeby nie trącić nerwów potem przy pracy:)

Wykorzystując poniższe sposoby można stworzyć naprawdę fajne ozdoby wystarczy trochę czasu i chęci.
:)


Wrzucam parę przykładów reszta znajduję się tu

kwiatek diy/ flower for hair



kwiat do włosów z koronki

jak zrobić filcowy kwiatek / diy flower felt

kwiatek z filcu/ diy flower felt/ ozdoba do włosów

tiulowy kwiatek diy/ flower for hair

Moje gumki to połączenie kwiatów i ćwieków

Każda z nich jest także broszką:)




gumka tęczowa- pastelowa kratka + 4 ćwieki




pastele hit tego sezonu

z tyłu przyklejam filc

gumkę najlepiej kupić na metry w pasmanterii jest najtaniej

ozdoby z ćwiekami

moja ulubiona szkoda że mam krótkie włosy :)

1.W filc wbijamy ćwieki.
2. Wycinamy taki sam prostokąt z filcu.
3. Przyklejamy go wraz z gumką i zapięciem do broszki  klejem na gorąco.





1 komentarz: